Categories
hiburan

[VIDEO] “Kawan Bilal…”- Elly Mazlein Tutup Wajah Anak, Sekali Benda Lain Jadi Bualan Netizen

Umum mengetahui selebriti terkenal, Elly Mazlein kini telah bergelar ibu kepada sepasang cahaya mata setelah selamat melahirkan cahaya mata lelaki di sebuah pusat perub4tan di Selangor pada Oktober 2021.

Kongsi Video Haider
Menerusi video yang dimuatnaik di Instagram, telah mencuri perhatian peminat melihat anak lelakinya, Haider Mateen.

“Alahhh alahhh anak boboy mama nihh🥰🥰🥰.”-Tulis Elly Mazlein

VIDEO :

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein)


“Macam Bilal Jugak..”
Di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa teruja melihat telatah Haider di media sosial. Namun, terdapat segelintir netizen yang seolah-olah ‘menyindir’ hos program realiti Gegar Vaganza dengan menyamakan tindakannya menutup wajah anaknya seperti selebriti terkenal, Noor Neelofa terhadap anak lelakinya Muhammad Bilal.

“Macam Bilal jugak k dok tujuk muke.”

“Kawan Bilal ni. Moga membesar dengan sihat ya.”

“Semoga terus membesar dengan sihat ya Baby Haider.”

“Tak nampak muka pun da tau hensem.”

Sekadar info, Elly Mazlein berkahwin dengan Mohamad Azlan Che Nuh pada 18 Januari 2020 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur.

Elly juga sebelum ini pernah berkahwin dengan pengarah drama, Azmi Hatta pada 9 November 2014 sebelum berpisah pada 15 Oktober 2015, dan dikurniakan seorang anak perempuan, Putri Sara Sefhia.

Sumber/Kredit : murai.my

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
hiburan

“Jika blh undurkan msa, memang sy tk akan..”- Didαkwa burυkkan Anna Jobling, Ini komen padu Siti Khatijah

Tiada niat mencetuskan perbal4han jauh sekali membvruk-bvrukkan regu lakonan.

Itu penjelasan aktres me­ningkat naik, Siti Khadijah Halim yang tampil memohon maaf kepada dua pelakon Anna Jobling dan Meerqeen atas salah faham yang timbul susulan penulisannya dalam sebuah hantaran Instagram baru-baru ini.

Menurut pemilik nama penuh Siti Khadijah Abdul Halim, 25, itu, penulisan yang dimuat naik sebelum ini telah disalah erti oleh pihak lain sehingga ada pihak mendakwa dia menyimpan rasa tidak puas hati terhadap dua pelakon terbabit.

“Saya tidak maksudkan atau tujukan kepada sesiapa. Penulisan kapsyen dan komen tersebut untuk diri sendiri sebenarnya.

“Namun, sekiranya ada pihak yang terkesan termasuk­lah peminat Anna dan Meerqeen, saya mohon maaf,” katanya kepada Kosmo! semalam.

Tambah pelakon yang sedang popular menerusi drama Sekali Lagi Cinta Kembali, istilah cemburu apatah lagi niat ingin bermasam muka sesama rakan industri tidak wujud dalam kamus hidupnya.

“Mereka adalah kawan dan bukan law4n saya. Saya pun masih baru dalam industri dan tidak pernah tercetus pun istilah cembvru apatah lagi ingin berg4duh.

“Ini platform cari makan saya, jadi tiada niat pun nak mencari musvh dengan pelakon lain,” katanya lagi.

Tegas pelakon asal Kuala Lumpur itu, penulisan kapsyen tersebut bukan ingin mencetuskan sebarang kontr0versi, jauh sekali pr0vokasi terhadap orang lain.

“Mungkin silap saya sebab menulis sesuatu yang buat orang salah faham sehingga menjurus ke aras lain. Jika boleh undurkan masa, memang saya tak akan muat naik kap­syen tersebut,” ujarnya.

Anna atau nama sebenarnya Anna Ellisa Gustin Jobling Abdul Rahman sebelum ini menyedari perdebatan hangat netizen berhubung sikap seorang artis yang membvruk-bvrukkan namanya dalam media sosial.

Tidak lama kemudian, tular tangkap layar hantaran Instagram milik Siti Khadijah yang didakwa meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pelakon yang bergandingan dengannya dalam sebuah drama.

KOMEN NETIZEN :

Sumber/Kredit : KOSMO

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
hiburan

“Ada Helikopter & Bank Sendiri!”- Umur 34, Mewahnya Maharani Kemala Sampai Digelar Crαzy Rich Bali!

Cantik dan kaya-raya, kemewahan yang dimiliki tycoon kosmetik Indonesia bernama Kadek Maharani Kemala Dewi atau Maharani Kemala ini nyata bukan biasa-biasa. Pada usia 34 tahun, beliau memiliki banyak perniagaan hebat termasuk syarikat menyewa helikopter peribadi di Pulau Bali.

Cukup viral di TikTok kerana gaya hidup mewahnya yang mengejutkan, Maharani Kemala sering menjadi perhatian netizen.

Selain kerjaya, sosok jelita ini rajin ber-OOTD dalam persalinan mahal, koleksi barangan kemas, himpunan Hermes dan pelbagai kenderaan seperti supercars serta helikopter miliknya.

Maharani Kemala dikelilingi jenama mewah kesayangan
Liburan di pelbagai destinasi peranginan terkemuka dunia
Gaya profesional ke tempat kerja
Berlatarkan helikopter kepunyaannya
Gaya unggul Crazy Rich Bali

Dilahirkan pada 3 September 1988, wanita Bali berusia 34 tahun ini bukanlah pewaris kekayaan keluarga, sebaliknya beliau bekerja keras dari bawah untuk membangunkan empayar perniagaan.

Sebelum menjadi usahawan, wanita lulusan Fakulti Teknologi Pertanian dari Universiti Udayana, Bali ini juga pernah bekerja di sektor perbankan.

Segalanya bermula apabila Maharani Kemala menubuhkan perniagaan kosmetik bersama Sandy Purnamasari iaitu MS Glow.

Dalam tempoh yang singkat, produk MS Glow mula meniti bibir pengguna Indonesia, berkat promosi rancak termasuk iklan-iklan di dalam kapal terbang.

Bangunan Urban Company
Pasangan usahawan berjaya Bali
Pengasas kosmetik MS Glow
Rajin mempromosikan sendiri produk MS Glow

SUMBER KEKAYAAN

Masih tidak puas dengan kejayaan MS Glow, Maharani Kemala yang merupakan isteri Dewa Gede Adiputra dan ibu kepada Dewa Gede Darren Mahaputra mengambil keputusan untuk membuka MS Glow Aesthetic Clinic.

Beliau juga menubuhkan kilang kosmetik sendiri iaitu Urban Indo Manufactur di Tangerang, Banten.

Satu persatu usahanya mula menampakkan hasil. Di bawah empayar Urban Company, Maharani Kemala sebagai Ketua Pegawai Eksekutif semakin ligat menyusun rentak.

Syarikat ini menaungi beberapa perniagaan seperti MS Glow, CV Tub Beauty, CV Urban Bali Property, PT Urban Indo Manufactur dan CV MS Glow Aesthetic Clinic.

Sentiasa mengambil tahu operasi syarikat

Memetik temu bual wanita inspirasi ini dari Tribun Bali, beliau akui bahawa hidupnya sangat beruntung. Namun ia juga disertai kerja keras, sikap pantas membuat keputusan dan pasukan yang handal kerana semuanya tak akan terwujud seorang diri.

“Ketika baru bermula, saya cuma bermodalkan sebuah motosikal untuk berulang-alik ke pejabat dan COD barang-barang. Sebagai reseller yang menjual produk orang lain, saya sendiri bertindak menghantar barang ke pelanggan.

Itu cerita sekitar lima tahun lalu. Sekarang saya diberikan anugerah yang luar biasa oleh Tuhan, kasih sayang dari ramai orang, termasuk ibu bapa, suami, rakan niaga yang akrab, seller-seller yang hebat serta keluarga Urban Company yang sangat peduli terhadap saya.” Maharani Kemala

Kediaman indah mencerminkan cita rasa penghuninya

Ketika dunia dilanda pandemik, Maharani Kemala membuat keputusan besar membangunkan Urban Air, sebuah syarikat perkhidmatan sewa helikopter di Bali.

Bertujuan membantu merancakkan industri pelancongan di pulau peranginan terkenal itu, Urban Air sering menjadi langganan VVIP serta artis terkenal di sana.

Syarikat menyewa helikopter Urban Air
Kenderaan persendirian mereka

Impian beliau untuk mempunyai sebuah bank sendiri turut menjadi kenyataan apabila Bank Urban Bali dilancarkan pada tahun 2019.

Maharani Kemala turut menubuhkan sebuah yayasan iaitu Maharani Kemala Foundation yang khusus untuk menyalurkan bantuan kepada golongan yang memerlukan.

Pembukaan rasmi Urban Bank Bali
Suasana interior bank kepunyaan Maharani Kemala

Tiada impian yang mustahil jika kita berusaha gigih dan komited mengejarnya. Kejayaan Maharani Kemala ini benar-benar menjadi inspirasi!

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page

Sumber: NONS

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
hiburan

Imej ‘simple’ walau pelakon popular sejak kecil, Erynne dipuji netizen

Tentu anda masih ingat dengan seorang pelakon kanak-kanak yang dikenali sebagai Erynne Erynna atau nama sebenarnya, Syazlynne Erynne Abdullah yang mana selebriti ini sentiasa mewarnai kaca televisyen dengan pelbagai watak kanak-kanak. Bakat Erynne Erynna ketika itu juga cukup dikagumi oleh penonton.

Meskipun kini mencecah usia 25 tahun, Erynne Erynna masih sahaja menjadi pelakon kanak-kanak yang sentiasa diingati ramai. Mana tidaknya, pelakon ini bukan sahaja terlibat dalam drama malah filem juga dia hebat. Malah antara wataknya yang meninggalkan kesan adalah ketika Erynne Erynna membintangi filem Congkak.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Erynne Erynna (@erynneerynna)


Walau bagaimanapun, umum diketahui Erynne Erynna juga telah mempunyai seorang cahaya mata perempuan. Gelagatnya sering menjadi tumpuan peminat apabila wajah Erynne Erynna yang dikatakan tidak berubah kecomelannya membuatkan dia dan anak seperti adik dan kakak.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Erynne Erynna (@erynneerynna)


Menerusi rakaman video dikongsikan Erynne Erynna terbaharu ini pula tidak hanya gelagat dia dan cahaya matanya sahaja menjadi bualan malah ramai memberikan tumpuan dengan imej dirinya yang meskipun pelakon popular sedari kecil namun tetap simple.

Muat naik pelakon kesukaan ramai ini diruangan Instagram peribadinya itu membuatkan imej Erynne Erynna juga menjadi bualan diruangan komen kerana peminat suka dengan gayanya yang simple itu.

“Sukanya style awak… Tak macam yang lain…”

“Halahhh maknya pun comel”

“Simple je tengok, style”

“Simple je”

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

sumber:HCL

Categories
hiburan

“Bila artis lain tayαng αset peminat puji pula,”- Serba tk kena! Baby Shima bengαng netizen asyik cari slah dia

TAK diam dengan kontr0versi! Penyanyi Baby Shima meluahkan rasa sedih apabila sering menjadi m4ngsa kec4man netizen di laman sosial.

Shima atau nama sebenarnya Nor Ashima Ramli mengakui hairan apa sahaja yang dilakukan pasti mengundang rasa kurang senang netizen terutamanya mengenai pemakaian yang dikatakan s33ksi.

Kata Shima, dia tidak pernah menay4ngkan tubvh b4dan, sebaliknya ada selebriti lain yang lebih s33ksi tetapi dipuji pula.

“Saya ada perasan segelintir selebriti wanita lain yang lebih s33ksi sehingga menayangkan as33t tetapi tidak dikec4m.

“Sebaliknya mereka dipuji dan tidak pula dikec4m. Malah, saya yang tidak pernah menayangkan as33t secara terbuka pula sering mendapat perhatian netizen,” katanya kepada mStar.

Penyanyi ini tidak kisah menerima teguran secara peribadi.

Shima ditemui ketika sidang media tayangan perdana filem Biko yang diadakan di GSC The Starling, Selangor pada Rabu.

Dalam pada itu, Shima berkata dia kini lebih terbuka dan tidak seperti dahulu cepat melenting apabila dikec4m dengan komen negatif.

“Sekarang saya sudah lali dan tidak kisah jika ada yang masih mengec4m kerana apa sahaja yang saya lakukan pasti ada sahaja yang tidak kena di mata mereka.

“Bagi makan kucing pun kena kec4m, buat apa sahaja semuanya dikec4m, tapi bila buat show ramai pula yang datang,” ujarnya.

Shima bakal muncul menerusi filem pertama berjudul Biko.

Sementara itu, Shima memberitahu dia pernah menerima panggilan daripada seorang ustaz yang memberi teguran secara peribadi.

“Saya suka menerima teguran secara peribadi tanpa nama disebut kerana jika ditegur secara umum, saya jugalah yang akan menerima kec4man netizen nanti,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Shima bakal muncul dalam filem terbaharu berjudul Biko yang akan ditayangkan di pawagam bermula 13 Oktober depan.

Filem yang diarahkan oleh Teng Bee ini turut dibintangi oleh barisan pelakon termasuk Azrel Ismail, Sara Ali, Syed Irfan dan Josiah Hogan.

KOMEN NETIZEN :

Sumber/Kredit : mStar

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Categories
hiburan

Lagu Jika Versi Nuha Bahrin, Baru Teaser Sudah Cvri Perhatian Ramai!

Lagu dwi bahasa berjudul Casablanca mencetuskan satu fenomena luarbiasa. Biarpun lagu ini liriknya dalam bahasa melayu dan arab, namun hasil duet Nuha Bahrin dan Naufal Azrin berjaya membuatkan ramai sukakan Casablanca.

Apatah lagi melodinya cukup rancak dan mudah melekat di dalam ‘kepala’ mendengar. Terbaharu, Nuha Bahrin ada berkongsikan teaser lagu baru nyanyiannya bersama pasangan duet sama, Naufal Azrin.

Bagaimanapun lagu baru itu sebenarnya adalah nyanyian versi baru lagu berjudul Jika. Untuk info lagu Jika ini cukup popular dan nyanyian asalnya adalah dari Melly Goeslaw dan Ari Lasso.

Berikut adalah perkongsian teaser lagu baru Nuha Bahrin versi nyanyian semula darinya yang menjadi bualan hangat warganet:

Menariknya biarpun lagu tersebut sudah popular sejak dulu lagi, namun versi lagu yang dinyanyikan oleh Nuha Bahrin ini ada kelainannya tersendiri. Cukup sinonim dengan lagu berbahasa Arab, jadinya Jika versi Nuha Bahrin turut mempunyai bahasa tersebut.

Malah perkongsian yang baru sahaja teaser beberapa saat ini sahaja berjaya mencuri perhatian ramai. Adakah lagu ini juga bakal menjadi fenomena luar biasa sama seperti Casablanca? Sama-sama kita nantikan bila lagu ini dikeluarkan beberapa hari lagi.

Namun di ruangan komen, ada yang tidak sabar untuk mendengarkan lagu Jika versi Nuha Bahrin ini. Berikut antara reaksi ramai yang ditinggalkan di perkongsian berkenaan:

“Bagi aku ok he..Tak pernah di arabkan..Tapi okay sedap jugak”

“Agak2 lagu ni ada harapan tak untuk viral di TikTok macam lagu Casablanca??”

“Wahhh lagu arab lagi”

Sementara itu, ikuti kisah menarik lain yang telah kami sediakan untuk hiburan hari anda seperti berikut:

sumber:HCL

Categories
hiburan

[VIDEO] “Saya Tak Kisah Nak Kec4m Atau Kutvk, Tapi…” – Anak Pelvk Lelaki ‘Mat Salih’ Di TikT0k, Ini Respons Sharifah Zarina Apabila…

Baru-baru ini personaliti media sosial yang juga anak kepada penyanyi, Sharifah Zarina, Athalia Deena Baswani mencvri perhatian warganet apabila aksinya memeluk seorang lelaki ‘mat salih’ tular selepas dia memuat naik video berkenaan menerusi akaun Instagram dan TikTok miliknya.

Menerusi video yang dikongsikan, Athalia berjalan sambil memintal-mintal rambutnya sebelum berpelukan dengan seorang remaja lelaki yang juga merupakan personaliti media sosial yang berasal dari England, Elliot James Reay.

Bagaimanapun, perkongsian Athalia itu menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan warganet apabila ada yang tampil mempertikaikan tindakan itu.


Malah, tidak kurang juga ada yang mempersoalkan bagaimankah reaksi ibunya selepas melihat video berkenaan.

 

 

Tidak berdiam diri dengan isu terbabit, Sharifah Zarina tampil memberikan respons menerusi video berdurasi 20 saat yang dimuat naik di akaun TikTok miliknya selepas ada netizen yang telah tersalah ‘tag’ pelakon Sharifah Sakinah.

“Saya tak kisah kalau ada yang nak bagitahu saya nak kec4m anak saya ke, nak kutvk anak saya ke? Saya tak kisah.

“Tapi tolonglah… Tag saya ye, jangan tag artis lain. Itu Sharifah lain… ini Sharifah lain. Please… check dulu sebelum tag okay?” katanya.

sumber:xtra

Categories
hiburan

Gelaran Datuk suami did4kwa palsu, sekali Fouziah Gous tampil bersuara – “kenapa pula nak tanya kami?”

Tiada keperluan untuk suami selebriti popular, Datin Fouziah Gous iaitu Datuk Zhafran Md Yusof membuktikan dia memiliki gelaran Datuk kerana memang mempunyai segala dokumen dan watikah yang diterima dari Istana Pahang pada 2016.

Fouziah ketika ditemui berkata, suaminya menerima jemputan dari Istana Pahang pada 2016, namun Zhafran menghadiri pertabalan pada hujung 2017.

“Saya beritahu kepada suami untuk tidak menjawab sebarang persoalan. Kenapa perlu nak buktikan sedangkan kita mempunyai watikah pelantikan, kad dan segala hitam putih.

“Jika ia tidak dipaparkan dalam sistem kenapa pula nak tanya kami? Sudah tentu kami sendiri nak tahu bagaimana ia boleh terjadi, tapi takkan kami nak terus terjah.

“Pastilah kena ada adab dan saya pasti ramai lagi orang di luar sana yang memiliki gelaran itu tapi nama mereka tiada dalam sistem,” katanya kepada Harian Metro.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Fouziah Gous (@fouziahgous)


Terdahulu, status gelaran Datuk milik suami beberapa selebriti tanah air didakwa palsu.

Selain suami Fouziah, gelaran Datuk Seri dan Datuk suami Datin Seri Heliza Helmi dan Datin Paduka Eina Azman turut did4kwa palsu.

Isu itu timbul susulan perkongsian individu di Facebook yang menggunakan akaun Aliff Ahmad mengenai gelaran Datuk Seri yang dimiliki suami kepada Heliza iaitu Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman yang tidak tersenarai dalam sistem istiadat.

Individu terbabit juga mendakwa tindakan itu dibuat selepas dia dides4k oleh banyak pihak bagi mended4hkan perkara sebenar.

Fouziah juga meminta orang ramai yang mempertikaikan gelaran datuk suaminya itu menyemak perkara itu dengan pihak bertanggungjawab.

Katanya, jika gelaran Datuk itu palsu, tidak mungkin ia boleh digunakan untuk tujuan rasmi.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Fouziah Gous (@fouziahgous)


“Awak nak buat pasport, awak nak buat kad pengenalan, awak rasa adakah senang-senang gelaran itu boleh diletakkan. Tepuk dada tanya diri sendiri, kenapa ia boleh?

“Saya sendiri pernah bergurau dengan suami berkenaan gelaran itu, tapi bila difikirkan macam mana bila pergi Jabatan Imigresen boleh lepas?

“Takkan kami nak tunjuk semua dokumen dan watikah terbabit. Ia seolah-olah mempersoalkan kredibiliti sistem yang ada. Kita tak boleh sebab banyak benda yang sensitif dan orang sekarang suka manipulasi. Saya takut nak cakap lebih,” katanya.

Komen netizen:

Sumber: hmetro.com.my

Categories
hiburan

Netizen P3rli Eyka Farhana Tak Segan Tayang ‘Body’ Tapi Segan Pula Untuk Datang Majlis

Nama pelakon Eyka Farhana menjadi bualan ramai baru-baru ini selepas dia memuat naik video semasa dia menghadiri sebuah majlis. Menurutnya, dia sering kali berasa segan atau malu-malu untuk menghadiri sebarang majlis terutamanya semasa dia berada seorang diri.

Menerusi video yang dimuat naik di akaun Tik Tok pelakon itu, kelihatan Eyka Farhana yang diiringi oleh seorang wanita semasa dia baru sahaja tiba di tempat majlis berlangsung. Namun pelakon itu kelihatan malu-malu dan mungkin segan untuk bertegur sapa dengan jemputan yang lain.

Eyka memberitahu kebiasaannya dia cuma berasa segan pada permulaannya sahaja namun lama kelamaan akan berasa okay. Mungkin juga selepas berbual dengan tetamu yang lain, pelakon itu sudah dapat membiasakan diri dengan suasana majlis.

“Me everytime datang event, mesti segan segan. Segan kejap je.”

 

 

Hantaran yang dimuat naik ini kemudiannya menarik perhatian netizen di mana ada yang memerli reaksi malu-malu pelakon itu. Individu tersebut turut menyindir Eyka Farhana yang tidak segan untuk menayangkan badannya namun berasa segan pula untuk menghadiri majlis seperti ini.

Difahamkan, individu itu cuba merujuk kepada video jenama pakaian dalam yang pernah dimuat naik pelakon itu baru-baru ini. Tak dinafikan, ramai yang berasa terkejut dengan perkongsian tersebut di mana ia menampakkan imej seksi pelakon itu sehingga membuatkan dia menerima kecaman hebat dari netizen.

“Segan? Video CK okay je.”

eyka farhana

Dalam masa yang sama, kebanyakan netizen turut memuji penampilan cantik Eyka Farhana pada majlis tersebut. Malah ramai yang suka melihat penampilan sopannya ini yang lebih menyerlahkan lagi kecantikan semula jadi pelakon itu.

“Cantiknya dia pakai macam ni.”

pelakon

“Segan pulak, awak kan cantik.”

komen

“Lawa sangat dia ni, dari dulu suka tengok dia.”

tik tok

Sementara itu, anda boleh juga baca kisah-kisah lain yang menarik di bawah:

Sumber:HCL

Categories
hiburan

“Ketulan Dalam Pervt Dah Cecah 6cm” Keadaan Isteri Fad Bocey Buat Peminat Bimbang

Tindakan pelawak dan penyampai radio, Fad Bocey yang berkongsi video memaparkan isterinya, Syaheera Rahman sedang ditolak di atas kerusi roda nyata menimbulkan kerisauan di hati para peminat.

Malah, Fad juga turut memohon kepada semua pihak untuk mendoakan agar isterinya itu sentiasa dilindungi dan diberikan kesembuhan.

Menerusi perkongsian di Instagram stories, Syaheera memaklumkan dia sebenarnya sudah kerap kali keluar masuk h0spital disebabkan keadaan kesihatannya yang tidak menentu.

Menurut ibu kepada empat orang cahaya mata ini lagi, dia sebenarnya mengalami rasa s4kit yang agak teruk di bahagian pervt dan selepas membuat pemeriksaan, doktor mendapati terdapat ketulan di bahagian tersebut.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh FAD & SYAHEERA (@fadbocey)


“Banyak yang dm s4kit apa pula kali ini. Mesti pelik kan Sya dan peny4kit berpisah tiada. Haritu baru warded. Ni w4rded lagi. Ceritanya adalah yang haritu w4rded tu sebab memang att4ck dalam perut.

“S4kit yang saya cuba untuk hadam dan tahan. Lagi power dari s4kit nak bers4lin tu. Any p4ink1ller pun tak jalan. Maknanya serah diri juga dan saya buat ct scan. Jadi doktor sahkan ada j4ngkitan dan cyst saiz 2cm,” tulisnya.

Jelasnya lagi, dia menjadi bertambah risau apabila saiz ketulan tersebut telah membesar sehingga 4cm.

“Dimana saya tak perlu risau pun tapi bila dah discharge sakit tu datang kembali tanpa dijemput. Tetap sakit yang kuat sangat.

“Bila check lagi dengan Dr. Norleen, cyst tu jadi 4cm. Eh dia makan apa ya membesar bagai juara,” ujarnya lagi.

Lantaran itu, Syaheera mendedahkan dia terpaksa menjalani pembed4han kerana bimbang sekiranya keadaan ketulan tersebut semakin melarat sehingga boleh menyebab k4nser.\

“Jadi, bila kita putuskan untuk last check up, tahu tak jadi apa? Cy.st tu dah bersaiz 6cm. Takkan nak tunggu besar baru nak remove dan tanpa cakap banyak, saya bersedia untuk serah diri.

“C.yst ni paling risau kalau dia pecah dan rupanya cyst tu k4nser memang sangat b4haya sebab boleh mereb4ak. Saya selalu berdoa yang ia bukan kanser. Inilah sebab saya di sini. Sesiapa yang ada cy.st, tolong jangan ambil mudah. Check betul-betul,” akhirinya.

Menerusi video yang dikongsikan oleh Fad itu, rata-rata netizen dan rakan selebriti mendoakan agar pembed4han tersebut berjalan lancar.

Sekadar informasi, Fad dan Syaheera telah mendirikan rumah tangga pada 14 Mac 2015 dan sudah dikurniakan empat cahaya mata.

Sumber & Kredit Foto: Instagram Syaheera Rahman & Fad Bocey

Sumber/Kredit : MH

Diolah Oleh : Wan Network

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.